poniedziałek, 6 czerwca 2011

Wymianka

W końcu się zdecydowałam...nie będzie candy- będzie wymianka. Mam nadzieję, że ktoś się zainteresuje. Serdecznie zapraszam do przyłączenie się do zabawy. Nie ukrywam, że organizuję tę wymiankę troszkę po to żeby się z Wami zapoznać :)
A więc do dzieła:
Tytuł wymianki : KORONA
No i wszelkie wariacje.. KORONA, W KORONIE, KRÓL, KRÓLOWA..a może koronka :>
Zapisy potrwają do 3o czerwca.
Losowanie par 1 lipca
i wysłanie paczek z gotowymi prezencikami do 30 lipca tak żeby na początku sierpnia można było już cieszyć się niespodziankami.


Zainteresowanych proszę o:
- Podlinkowanie wymianki u siebie na blogu z powyższym banerkiem
- Komentarz zgłoszeniowy pod tym postem
- Jeśli ktoś nie ma bloga ,o maila do mnie : sobie @wp.pl
- Dodanie mnie do obserwowanych, oczywiście jeśli ktoś ma na to ochotę :)

ZAPRASZAM SERDECZNIE

9 komentarzy:

  1. Ja jako pierwsza, chętnie wezmę udział w wymiance :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się zgłaszam ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. To i ja się zapiszę temat taki wdzięczny :))))http://dysiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też się zapisuję :)
    W opisie jest błąd odnośnie miesiąca
    http://corazwiecejmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się chętnie.Pozdrawiam.
    email:
    jawora@autograf.pl
    blog:jawora.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj :)
    Ty zapisałaś się u mnie na Candy dzięki czemu ja trafiłam do Ciebie :)
    I oczywiście zapisuję się :)
    Uwielbiam motyw korony ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. 50 yr old Senior Developer Rycca Nevin, hailing from Erin enjoys watching movies like Tattooed Life (Irezumi ichidai) and Jigsaw puzzles. Took a trip to Brussels and drives a C70. wizyta

    OdpowiedzUsuń